Wegwerponderwatercameraatje


En zo kreeg ik vandaag een pakketje met snorkelfoto's in de handen gedrukt. Voor €17,75 mocht ik mijzelf de fiere eigenaar noemen van 27 over- en onderbelichte, vinger-in-het-beeld en onscherpe duikfoto's. Plus een ceedeetje met dezelfde prenten. Nou, dacht ik, toen ik wegliep bij de fotozaak, al knagend aan een stokbroodje van de Hema, dat is dan ook weer mooi mislukt.

Eenmaal thuis bekeek ik nogmaals de foto's, genomen met een goedkoop wegwerponderwatercameraatje en plots zag ik er toch ook wel wat schoons in. Vooral de foto's waarop ik heb geprobeerd om zowel onder als boven water te fotograferen. En (en!) een ouderwets analoog filmrolletje geeft zo'n mooie korrel. En korrels genoeg daar, bij Low Island.


















































































8 opmerkingen:

  1. Die zijn leuk zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, mijn waarde Belgin.
    Da vonk zelf ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blub. Blubblubblubblubblubblub. Blub. Blubblubblub.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stop maar met zoeken.
    Ik heb Nemo gevonden.
    Hij woont blijkbaar in Utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snorkelen is léuk, hè?
    Ik keek minutenlang ademloos naar een vis die een blauwe plastic zak bleek te zijn...
    Maar mooi ja!

    Deze meneer vond het alleen wat minder, gok ik.

    http://rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/08_augustus/17/buitenland/man_op_huwelijksreis_doodgebeten_door_haai.xml

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohja. Goeie link ja.

    Nouja, whatever.
    Man, 30, huwelijksreis, snorkel, haai, dood.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miss E18:36

    Prachtig!
    ik moet ook de hele tijd denken aan die film, waarin dat stel wordt vergeten op open zee en de duikbootbemanning er pas achter komt als hij al aangevreten is door haaien en zij de hoop op heeft gegeven. The Deep? Ofzo?
    Maar echt, hele mooie foto's!
    En je andere foto's ook! Heb ik allemaal bekeken!
    Groet Miss E van de DM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jazzy-J10:30

    De foto's zijn best okay, dus niet zo negatief;)

    BeantwoordenVerwijderen