The Return Of The Frankoverlast




Nee, het gaat goed hoor. Thanks for asking. Ik zit aan de woonkamertafel, luister naar Lisztomania op m'n iPod en knaag aan wat geroosterde hazelnoten die ik laatst in de natuurwinkel kocht terwijl ik net doe of ik die dingen lekker vind. Wat niet zo is, maar ze waren te duur om niet te doen alsof. En ik heb honger. Zoals altijd.

Het is bijna een jaar geleden dat ik hier wat schreef, maar De Dingen zijn weinig veranderd. Het Mistige Rooie Beest ligt in monnikeuze modus te mediteren op de bank, alle lights zijn low en er hangt een vage koffiegeur in de kamer.

Tijd om weer wat vaker te schrijven hier.




7 opmerkingen:

  1. तुम बहुत अच्छा, Beppie किया.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. [susy]

    Ik ben gewoon te lui.
    En geef dat gelijk toe.

    [maarten]

    Bezig met de 2e, Maarten.
    En ik moet nu al naar het toilet.

    [impa]

    Impa! Moeke!
    Ge hebt me gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gevonden en gemist, Frank.

    BeantwoordenVerwijderen