Christopher Walkin'


"Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner." Zoek daar verder maar niets achter. Het is alleen erg heet hierbinnen (26,5 volgens Honeywell - en haar spreek ik nooit tegen). En het citaat komt uit de film Heat. Heet, Heat, die shit. Hoewel, je kan er misschien iets achter zoeken. To Walk Out On. Ik ga morgen namelijk naar een andere woning kijken. En ik moet woensdag een uur in de tandartsstoel liggen. En bij dat laatste zou ik maar wat graag on outwalken. Hoe dan ook. Ik ben in gedachten de woning al aan het inrichten. En ben in dezelfde gedachten nu al blut.


En ik kocht een Rieten Hoed. Omdat ik binnenkort vier uur lang in een boot op het water ga varen. En omdat zonder hoofdbedekking mijn hoofdhuid waarschijnlijk wegbrandt tot op het bot. Wat wellicht geen verbetering zal zijn.