Als Een Lange Schuingedrukte Zin In Een Verloren Alfabet

Toen ik vanmiddag in het kringloopcentrum stond te janken om mijn zielige vakantietijdbesteding, tikte er een oudere dame (rijkelijk voorzien van vergeeld kunstgebit) op mijn schouder en vroeg mij op zoetgevooisde toon; "Vinde gij 't geen goed idee om twaalf willekeurige prenten van uwe telemobiel op uwen site te plaatsen, vergezeld van enkele teksten?" Ik verspilde geen minuut, sprong in de auto en breng u vanavond: Twaalf Willekeurige Prenten, Vergezeld Van Enkele Teksten.

1. Frank, weerspiegeld in de woonkamerruit van Broer.

2. Frank, na 3 bier nog in staat een foto te maken van het dansfeest waarop hij zich bevindt. 

3. Frank, na 8 bier niet langer in staat om te fotograferen. Volgens een vriend wel "luidruchtig, baldadig en om alles lachend."

4. Het bloemetje dat Frank van iemand kreeg die net terug was gekomen uit Suriname. Alwaar zij tussen de bosnegers had gezeten. En niet werd verorberd. 

5. Lach wat je wilt. Over een half jaar zit tres trendsettend Holland aan de Reed's Jamaican Ginger Brew en vanilleyoghurt met muffe hazelnootjes. 

6. Na een maand zoeken naar een Birkenstockbodem zonder reusachtige Birkenstockteenflap eindelijk gevonden wat ik zocht. 

7. Broer wegbrengen naar Schiphol alwaar hij spoedig de apotheek indook voor antikakmiddelaria. 

8. Het Beest van Er. Dat als eerste Beest Ooit mijn chique auto in mocht om naar de tuin van mijn ouders te gaan. 

9. Beest knaagt op mattenklopper en dartelt wat. 

10. Yay. Er gaat niets boven wat SF voor 0,75 cent in het kringloopcentrum. 

11. Sorry hoor, ik heb m'n Klapstoel Frank het liefste wit. En kaal. 

12. Het Mistige Rooie Beest oogt weer heel ontspannen als ik m'n iPhone onder de tafel schuif. En z'n ogen zijn beshit. Maar ik mag er vandaag niet aanzitten.  

2 opmerkingen: